Gwarancje ubezpieczeniowe

Dla Dyrektora

  • Dla firm JDG
  • Dla spółek

Ochrona

Gwarancja jest

  • Bezwarunkowa
  • Nieodwołalna

Atuty

  • Oszczędzasz pieniądze
  • Kontrolujesz zobowiązania

Nasze rekomendacje:

  • UNIQA
  • Warta
  • Interrisk

Jak otrzymać gwarancję?

Przygotuj komplet dokumentów:

  • Zaświadczenia NIP, REGON
  • Wpis do działalności lub KRS – nie starszy niż 6 miesięcy
  • Zaświadczenie z ZUS– nie starsze niż 3 miesiące
  • Zaświadczenie z US– nie starsze niż 3 miesiące
  • Zaświadczenie ze wszystkich banków w których klient posiada konta lub w których posiada kredyty – nie starsze niż 3 miesiące
  • PITY lub bilanse za okres 3 ostatnich lat
  • Bilans lub oświadczenie o wyniku ekonomicznym za okres roku bieżący (przychody – koszty = dochód)
  • Deklaracja majątku prywatnego w formie oryginału – dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą lub poręczających weksle
  • Wykaz wszystkich kontraktów realizowanych w ostatnich 2  latach
  • Wykaz wszystkich kontraktów aktualnie realizowanych
  • Wykaz wszystkich czynnych gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych
  • Posiadane referencje
  1. Zeskanuj komplet dokumentów.
  2. Skontaktuj się z nami telefonicznie – poprowadzimy Cię w dalszej procedurze.
  3. Wypełniasz i składasz wniosek ustalony w rozmowie telefonicznej.
  4. Po pozytywnej analizie przez Ubezpieczyciela (podobnie jak przy kredycie w Banku) – zostaje przyznany  limit kwotowy na gwarancje dla Twojej firmy. Zależy on między innymi od wielkości obrotów, kondycji finansowej firmy, majątku prywatnego właścicieli, doświadczenia na rynku itd.
  5. Składasz wniosek o konkretną gwarancję.

Jak to wygląda w praktyce?

Firma, chcąc otrzymać taką gwarancję – składa wniosek do firmy ubezpieczeniowej. Zakład ubezpieczeń analizuje wniosek, gdy wyniki finansowe firmy są “w porządku” – przyznaje limit i podpisuje umowę. Taka umowa nic nie kosztuje – jest trochę jak limit w koncie – do wykorzystania. Gdy firma chce np. wziąć udział w przetargu i zamiast wpłacać wadium – chce okazać gwarancję – musi złożyć wniosek o takie wadium na minimum 7 dni przed przetargiem. Zakład Ubezpieczeń analizuje wniosek i podejmuje decyzję (w każdym przetargu osobno) czy i na jakich warunkach udziela gwarancji. Może się zdarzyć, że zakład ubezpieczeń, pomimo podpisanej umowy generalnej o limit, odmówi wystawienia gwarancji na konkretny kontrakt. W jakich sytuacjach to się zdarza? Przykładem może być start firmy do kontraktu, który go organizacyjnie przerasta.

 

Dlaczego warto z Pewny.PL?

  • Masz dokładnie taką ochronę, za jaką płacisz.
  • Oszczędzasz czas i pieniądze.
  • Masz sprawdzony wybór.
  • Unikniesz pułapek i problemów.
  • Ubezpieczyliśmy już ponad 80 tysięcy osób.
  • Pomagamy w trudnych sytuacjach.

Jeszcze niezdecydowany?

  • Nadal masz pytania?
  • Potrzebujesz pomocy?
  • Potrzebujesz wskazówki przy wyborze?
  • Chcesz załatwić wszystko przez telefon?

Zadzwoń: 501 436 232  (6:00 - 22:00), lub napisz

Pamiętaj!

  • Gwarancja nie jest ubezpieczeniem. Przypomina bardziej kredyt zaufania lub poręczenie.
  • Gwarancja zastępuje zobowiązania, a nie zwalnia z nich.